Manapság az anyag spórolásnak köszönhetően az izzítógyertyák fala is egyre jobban és jobban elvékonyodott. Ezáltal egyre hajlamosabbá váltak a begyógyulásra. Persze nem csak ez a kizárólagos probléma, hanem még más tényezők miatt is berohad az izzítógyertya és kiszedés folyamán eltörik.
Majd ezek után szerelője közli Önnek a rossz hírt. A motort szétkel bontani, hengerfejet lekel szerelni, hogy gépműhelybe elküldjék. Ne engedje. Mi motor megbontás nélkül kínálunk eltört izzítógyertya kiszedés szolgáltatást. TÍPUSFÜGGŐ !
Az alábbi típusokban van a legnagyobb tapasztalatunk eltört izzítógyertya kiszerelését illetően:
- Fiat ducato 2.3 Jtd
- Peugeot Boxer 3.0 Hdi
- Citroen Relay 3.0 JTD
- Citroen Jumper, Fiat Ducato, Peugeot boxer 2.2 Hdi
- Opel 1.3 cdti motorok
- Fiat 1.3 multijet motorok
- Suzuki wagonR 1.3 motorok
- Citroen jumper 3.0 hdi
- Fiat ducato 3.0 hdi
- Ford 1.8 tdci motorok
- Grand Voyager 2.5 crd (1-es henger kivételével)
- Toyota Yaris 1.4 D4D
- Újabb BMW motorok (csak a hosszabbik fajta izzítógyertyával szereltek)
További részeletekért látogassa meg weboldalunket. Ide kattintva: Eltört, beszakadt, törött izzítógyertya kiszedés, törött izzítógyertya kifúrás, izzítógyertya kiszerelés.